Waarom en welke diensten

support2
Als ondernemer brengt u bepaalde goederen en/of diensten aan de man. Dankzij uw gedrevenheid en motivatie is uw ondernemerschap een succes, al valt het niet steeds mee om alle taken die bij het ondernemerschap horen in uw eentje of met het bestaande team te blijven klaren.

 

U wilt bezig zijn met uw kerntaken, en toch zijn er aan een zaak heel wat tijdrovende opdrachten verbonden die minder uw voorkeur genieten maar toch heel belangrijk zijn.

Deze taken zijn perfect uit te besteden, en net daar biedt Admily Office Support een uitgebreide en flexibele waaier aan mogelijkheden.

  • Ondersteuning bieden, onder andere onder de vorm van: opmaken, uitsturen en opvolgen van offertes en facturen, ingeven bestelbons, bestellingen plaatsen en beheren bij leveranciers, opvolging betalingen door klanten (debiteurenbeheer), nagaan klantentevredenheid, beheer mailbox, eerstelijn telefoons, agendabeheer, briefwisseling, klassement, digitalisering van documenten, klantenbestand aanleggen en up to date houden, betaling en opvolging leveranciers, commerciële prospectie, vertegenwoordiging op sociale media, database updaten en beheren, vertalingsopdrachten, mailings, (e-)brochures maken, wervend schrijven, commerciële communicatie, voordrachten, dienst na verkoop en klachtenbeheer, uitwerken en optimaliseren werkprocessen en -methodes, …
  • Opvangen van tijdelijke werkvermeerdering
  • Ondersteuning bij specifieke projecten
  • Tijdelijke vervanging van vaste werknemers
Admily Office Support ondersteunt uw groei